2017. december 30., szombat

Üdvözletem olvasók!

Sajnos, mint ahogy látjátok, a blog egy időre lezárásra kerül. Minden író (vagy kezdő és amatőr író, inkább így illetném önmagam) életében eljön az az időszak, hogy a mindennapi élet problémái, illetőleg az ihlethiány rányomják a bélyegüket az alkotás lázára.
Jó ideje nem jelentkeztem új történettel, holott félig-meddig megírva hever kettő is a fiókomban, de úgy éreztem, tisztességesebb veletek szemben is, ha nem hitegetek senkit a majdani érkezés hírével.
Természetesen nem adom fel az írást, várom a termékenyebb és könnyebb időszakot az életemben.
Addig is remélem, hogy a régi történetekben megtaláljátok a szórakozást, és olyan örömmel fogjátok olvasni, amilyen örömmel én írtam nektek.
Köszönöm mindenkinek az eddigi kitartó figyelmét, a kommenteket, és a dicsérő, biztató szavakat.
Bízom benne, hogy 2018-ban újra találkozhatunk.

Üdvözlettel:
A blog írója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése