2012. május 16., szerda

Sziasztok!

Nos, némi bejelenteni valóval érkeztem.
A műszakváltozásom miatt hétvégenként hozom ezentúl az új fejezeteket. (egy-két kivételtől eltekintve). Igy ilyenkor számítsatok mindig frisselésre.
Egy író számára mindig a kommentek, és vélemények adnak erőt a folytatáshoz, de mostanában nem igazán kapok tőletek véleményt. Egyedül talán Usagi a kivétel ez alól. :)
Szóval, úgy döntöttem, visszatérek a jól bevált "fenyegéshez" .:))))
Ezentúl csak akkor fogom hozni az új fejezeteket, ha megvan fejezetenként a három komment. Szóval, így igyekezzetek ezek után. :)

1 megjegyzés:

  1. Már kezdtem aggódni, hogy mi van veled, bár sejtettem hogy valami ilyesmi lehet a háttérben!
    Én csak annyit szólnék hozzá a dolgokhoz, hogy ha már valaki olvassa a történeteidet, és tényleg azért mert tetszik neki, legalább annyival megtisztelhet, hogy fűz némi kommentet hozzá :-)))
    Úgyhogy olvasók, hajrá!!!! Tessék kommentelni!!!!

    Én minden esetre várom a következő fejezetet hamar!!!

    VálaszTörlés