2013. szeptember 15., vasárnap

Sziasztok!

Már csak néhány fejezet van hátra a történetből, ezért úgy gondoltam, közlöm azok névsorát, akik jelenleg versenyben vannak a bögréért.

1. Cleo Farrelly
2. Nika
3. Usagi
4. Loli
5. Veronika

7. Judit
8. Berni

Berni és Judit, ti el vagytok maradva kommentekkel. Berni a 13. fejezethez, Juditnak a 12, és 13. fejezethez kell pótolnia ahhoz, hogy a történet végén bekerüljetek a sorsolásba!
Aki eddig kitartóan kommentelt, már ne adja fel, három-négy fejezet, és véget ér a történet. További jó olvasást kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem egy kis segítséget, mert megnéztem az összes részt, és mindegyiknél hagytam megjegyzést, én melyiket hagytam ki?

    VálaszTörlés
  2. Szia Veronika!
    Bocs, egyiket sem, én néztem el. Alul írtam, hogy Berninek és Juditnak kell pótolnia, hogy miért a te neved írtam oda, nem tudom. De semmi gond, versenyben vagy. Bocs még egyszer, kissé szétszórt voltam még ma reggel. :)

    VálaszTörlés